2011年3月31日 星期四

03.31 - 尿片BB外星話,您聽得懂嗎?

《日布Po Daily2011.03.31

~da dada-da~da da da尿片BB外星話101 ~

【笑笑小電影】尿片BB外星話,您聽得懂嗎?
今日網友傳來這條笑片(謝謝岳兄!),立即跟同事們分享,大家都笑得很開懷,其中一位說:「This video made my day!^o^

設計對白:
左邊BB手指指:「orrrr……您死喇,趁媽咪行開一陣就想爬雪櫃,我要報串!」
右邊BB搖搖手:「您千祈咪做二五仔呀,下場好慘o架,會冇便便,冇得放上facebook俾人like o架!」
左邊BB轉轉軚:「吓!冇得話俾全世界知我有便便,真係好冇陰功喎!咁我唔做二五仔,轉做人肉樁,幫手捧您上去(編按:請留意1:48),您之後記住俾隻手指公我呀!」





【大影片】香港的魔術
很久沒有在香港看過這麼大型的魔術了,雖然不算太驚喜,但都幾好睇。

《魔術師Louis Yan - 國泰航空香港國際賽事Cathay Pacific HK International Races 2010》:




【舊文重溫】
伍晃榮先生曾說:「好波不妨一睇再睇!」我說:「婆仔文不妨一讀再讀!」以下是由信博移過來的精選文章之一,大家有空的話請來懷緬一下:

安哥 encore 5 - 6
發表於2011.01.17

沒有觀點,沒有message,但求童言童語能讓大家輕鬆一笑。

***
安哥 encore 集系列:
我的姨甥名叫安哥,剛滿三歲,自小不斷語出驚人、狂寸大人,「安哥」之尊稱實在當之無愧。
***


不想應酬

最近安哥到迪士尼一遊,盡興而歸,婆婆問他:「今日有乜嘢好玩呀?」

「見到馬囉!」(迪士尼有馬玩?)

再問:「係?咁仲有呢?」

安哥不想應酬,便說:「我今日好攰呀,要休息喇,我唔同您講喇!」然後轉身走了,頭也不回……

邊有3嵗未夠的細路咁樣請人食檸檬架?! =___="


***


吹水大王

兩歲九個月大的安哥,眼見嫲嫲跟一位女街坊聊得起勁,伺機搭訕問:「姨姨妳結咗婚未呀?」

「結咗啦……

「結咗喇……咁妳嫁咗俾邊個呀?」

乜得您咁諸事八卦? =___="

沒有留言:

張貼留言