2011年4月2日 星期六

04.02 -【>>港人自講<<系列】8. 道德

《日布Po Daily2011.04.02

~"Don't gambeling" Siu Ming teacher ~


>>港人自講<<系列】8. 道德

*不好意思,曾看首7篇的讀者請跳到第8段*

>>港人自講<< 系列
香港存在著無數獨特的族群,表面上語言相通、文化共融,實則拙於溝通、觀點大不同,在各自的成長環境下發展出小圈子方言和價值觀。「港人自講」是一體三面的大聲公,三個生活軌跡重疊的族群代表因應同一個話題你一言我一語,一五一十清算大都會小圈子間的深層次矛盾。各人出口成照妖鏡,三面鏡子互相反射出千千萬萬個分身。請對準萬花筒小孔,觀察自己的醜陋真身和光怪陸離的東方明珠。 


(1) 講乜春
 Siu Ming  teacher依家啲學生嘅 language skills  worseWell,我 agree 香港嘅 education system 係出咗問題,actually 由我 day one 做老師就 feel 到。我自問係一個好 responsible 嘅老師,好 care 學生嘅personal growI always  my breastBut 家長唔可以 total rely on 學校囉,after all 呢個係社會性問題,政策-wise、資源-wise,都需要各方面 sit together 嚟搵出 feasible  solution。我唔 mind大家一齊 discussbut sorry,我咁啱有個 meeting  joinand then 要開 con callegg kills me
 ***
 小明老豆:妖,都唔 q 知你講乜春!講嘢唔中唔西,扮晒蟹咁,教壞我明仔!夠薑就用全中文講一次,全英文講一次!我辛辛苦苦賺錢交學費,就係養你哋呢班垃圾?!我呸!總之一句講晒,我個仔考試肥佬就唯你是問!係咁!
 ***
 小明@叫春小鴨鴨 - 至尊會員:har...O晒咀 lorngo ng g nei dei gong mut ar~ >~跟住然後呢,禾巧忘,夠鐘同 fd 一齊補阿june 英文 (巧令女丫^^) 有乜樹 po 上去吹水台,later 再講~~3q 些些 88~~


(2) 孔子之明
 Siu Ming  teacher女人 of course  30 歲前嫁人啦,諸葛亮主張「30 而立」,obviously 30歲前結婚係每個人嘅mission。娶到我嘅男人好 lucky 囉,因為我要求very simple,結婚鑽戒只係要3卡,對方有層500萬嘅樓揸手寫埋我個名。What?「30而立」係孔子講嘅?乜孔子唔係就係諸葛孔明?唔係 neway 二太子個 modele 女友嘅祖先咩?噢 egg kills me……
 ***
 小明老豆:結婚?咪搞笑啦!乜您唔知我以前俾明仔老母逼婚,佢痾咗個仔出嚟就跟佬走咩?!點解結婚?我呢亭男子漢,飲大咗搞出人命梗係會負責任啦。點解結完即分?佢囉,居然忍受唔到我出去交際應酬……我啲 friend 座底都有香港 2 奶同大陸 3 奶啦,我間唔中去做下雀仔按摩咋喎,佢咁都唔心足……唔好提個衰婆啦,係咁!
 ***
 小明@叫春小鴨鴨 - 至尊會員:
引用:
原帖由 硬膠之星  2011-1-2 01:02 PM 發表
2012 年世界末日就到啦,係咪點要搵個人試下結婚呀大家??

har......結婚......?!......少數野黎 wor 好似...禾出世以黎從來未見過阿媽,禾嗰班大部分同學都係單親ga wor...@_@ 你千其矛做傻事 ar... g 邊個聖人都話"兄弟如手足,老婆如衣服啦,呢個世上,有乜人親得過一齊打 winning 既兄弟?!


(3) don't gambeling
 Siu Ming  teacherCome on!投資唔係投機,don't gambeling, ok?政府都叫人唔好做羊咩啦!I mean, don't be so naive,呢個世界係唔會有 free lunch 同賺梗o架,要賺就要付出。身為 educated 嘅社會鐘樓底柱,before  make investment decision 之前,當然會做 researchso that 我可以 manage 我個portfo  risk。噢!egg kills me!我趕住收市前去掃嗰隻滄海遺珠實業股,insider 堅料,sure 穩賺!邊瓣實業?咪依家大熱嘅網上掃墓囉!見係你咋,記住冧把係 0167,咪同咁多人講呀,ok
 ***
 小明老豆:屌!又爆煲~咪以為叫 Dr. 博士我就會赦呀,夠薑就等我去換條女裝紅底橫,返嚟邪爆你個吸金風水陣!荷官,封牌!
 ***
 小明@叫春小鴨鴨 - 至尊會員:>.< !!! 萬能 ge 巴打們 plz help help~~頭先禾偷用老豆個馬會網上投注戶口嚟買波,典g吾國意禁錯制,e家一鋪清袋 (oX) 有冇計 hack 入馬會個西,lord $$ ??


(4) 自我增值
 Siu Ming  teacherThe fact is,自我增值 is very very importantespecially 現代女性自己要爭氣囉,financially 要獨立,唔靠男人都可以好 enjoy 獨身生活。Wellinvest 幾十萬 take  nba degree,充實自己嘅knowledge,又可以 expand 到個 networkvery deserve!噢,我見到熟人,egg kills me……呢位新同學,nice to meet youmind  mind 我坐你隔離個位?有冇老婆仔女?有冇層500萬以上嘅樓揸手?
 ***
 小明老豆:自我增值?!零個興趣喎!自我增長我就有性趣!係咁!
 *** 
小明@叫春小鴨鴨 - 至尊會員:wei~紅魔小鋼炮~你可吾可以積極上進>口<,你吾升le,禾地天水圍日夜飛腳點win到阿仙姥姥聯盟 & 撲廁芽躉三冠王丫~>-<~+ oil LA!!


(5) 品味非凡
 Siu Ming  teacherCheer!呢隻紅酒好 fruity,口感好 smooth,比剛才嗰支 more fruity,口感 more smoothI very likeWell,我認為飲紅酒係人生一大享受,that's why 我之前 take  why-tasting course。我唔敢自稱 expert 囉,but indeed 我周圍嘅人好 appreciate 我嘅生活品味o架。吓呢支 la fit 成皮嘢?!唔好去搶?!噢 egg kills me……
 ***
 小明老豆:66!開嚟見我!哈,你輸咗!咪咁多嗲,乾咗佢,成支吹!吹!吹!啤酒妹,整多一打啤!喂有冇火機送?
 ***
 小明@叫春小鴨鴨 - 至尊會員:
【投票】:巴打門,同媾緊嗰條女落bra,會order乜嘢嘢飲?
- long island                              ---------- 9%
- jolly sandy                               ---------- 0.5%
- ""garden (5g點串 =_=')     ---------- 5%
西班牙烏蠅特飲                    ---------- 67%
- bleedy mary                           ---------- 3.5%
0 T                                      ---------- 0%
長島冰茶                                ---------- 0%
- wokka                                     ---------- 9%
- johnnie walkie                        ---------- 6%


(6)
 Siu Ming  teacherWell,著衫唔一定要名牌嘅,我唔 appreciate total brand look,最緊要係要著得舒服,fit 自己個style 囉。唔係我 show off,我好 proud of 自己嘅潮著 mix & match 技巧囉。吓我今日個 look 熟口熟面?喺阿徐個 brog 度見過?點會呀,我明明係照抄 BABY 寫真集嘅造型喎……噢 egg kills me,係參考至真……
 ***
 小明老豆:講到潮,我勁過余文樂!除咗老牛,全身所有底面衫褲都係風乾!呢啲咪叫態度囉!乜話?唔衛生?我唔同唔識嘢嘅人搭棚,咀型唔啱,收線!係咁!
 ***
 小明@叫春小鴨鴨 - 至尊會員:嘩新出條 evisu 巧令丫,like  ~*o*~ 8折左只係$1900,勁抵!陣間一定要問老豆 lor $$ 買……佢吾會吾俾 lor.....佢吾驚我去援交,or 再揸雙刀行佢條頸 mei~hoho~\(0^^0)/


(7) 港女
 Siu Ming  teacherDoes you believe this?我呢個淑女竟然遇人不淑!尋晚同個賤男食飯背脊骨落,total waste my time 囉!我同佢傾咗成兩個星期咁多,feel 到佢好冧我,and I really think 我哋性格好 match 囉,先至勉強出嚟同佢 date 下。點知原來佢有士啤軚,no wonder msn 視像嗰陣唔肯除衫啦!and then 食完飯佢問我夾番89個半囉!?What the fuck!咁小氣,我祝佢有小腸氣囉!噢 egg kills me,我平時唔係咁o……
 ***
 小明老豆:女收皮啦,當男人係水魚?多舊魚嘅都!上面起雙飛三舊有找,四個 airbag 任撞,食飯唔AA制,唔通貪你對AA波咩!我約咗骨fd,走先!係咁!
 ***
 小明@叫春小鴨鴨 - 至尊會員:【等價交換】爆破組起底組既巴打門!!禾搵到一生中最愛喇喇喇!\~*O*~/ 今日食 lung,大概12:30喺裕民方老麥遇見女神,著住地記校服,目測有 33C 以上(巧有內涵 ar~^,^'~)禾聽到佢 d fd 叫佢 kimomo。第一個起到佢底既巴打,將會獲得本人珍藏既吉澤明步 4P 打包下載(一定要提供佢既電話,msnfb,仲要知道佢e家有幾多條仔)~些些~


(8) 道德
 Siu Ming  teacherO my god! 峰霜戀呢單嘢of course有問題啦,令我好supise、好ashame囉!根據我嘅資料搜集同埋客觀分析,潘霜霜sure 100%整咗容,仲要抄足Angelababyand look at her mimiso unnatural!我唔明點解林峰會啱呢type囉,簡直係bad role modele,鼓吹香港男人北上尋歡同埋鍾意假貨,咁仲成世界嘅?香港道德何在?政府係咪要考慮立例禁止,保障香港千千萬萬嘅姊妹?

 ***
 小明老豆:我呸,呢單慘劇簡直係天地不容!o拿,我同班fd商量過,以後埋牙之前要繳械交出手機同相機,仲要上下套路,蒙面行事,肉搏完一定要食事後煙醒醒神,堅持唔訓事後覺、唔過夜。呀仲有,以前我從來唔會要啲女響朵,家下要問清楚喇,但凡個名係疊字,即彈鐘!屌!區區一個潘霜霜,嚇我唔到嘅!兄弟自己執生,係咁!

 ***
 小明@叫春小鴨鴨 - 至尊會員:【巴打入】潘霜霜噴血濕身照打包!俾條拱索ge大波妹出賣,真係死而無憾......搞到禾刀想放kimomo上嚟,等巴打善霧下禾,hehe~

btw, 有矛巴打刮到慾照第三波?



【大影片】真人show?廣告?
究竟這條片是否Buick廣告?還是說有對癲喪couple從瘋人院逃脫了?

野蠻女友逼男友買車的瘋狂舉動!!》




【舊文重溫】
伍晃榮先生曾說:「好波不妨一睇再睇!」我說:「婆仔文不妨一讀再讀!」以下是由信博移過來的精選文章之一,大家有空的話請來懷緬一下:

安哥 encore 7 - 8
發表於2011.01.22

沒有觀點,沒有message,但求童言童語能讓大家輕鬆一笑。

***
安哥 encore 集系列:
我的姨甥名叫安哥,剛滿三歲,自小不斷語出驚人、狂寸大人,「安哥」之尊稱實在當之無愧。
***

最勇敢的餚底獸

安哥雖然憑著三嵗不爛之舌所向披靡,實情是,他連瀡滑梯都會餚底 =___="

但安哥一歲多時的一次英勇表現,實在令人忍不住 salute!話說怕狗的安哥母子到公園玩耍,遇見彪形大狗。若是平時的安哥大抵已經被嚇出手汗腳汗(襪仔真的會變得濕漉漉!)但看見媽咪受驚(當時懷著安妹肚大如籮),安哥挺身而出擋在媽咪前面,舉起小拳頭作狀揮向大狗,聲嘶力竭叫道:「走呀走呀!我要保護媽咪!」

咁有雷氣,唔錫到佢燶點得丫! ^__^

***

招收奴隸

當年一歲多的安哥,冧人經已有一手。

話說爺爺站在矮椅上修理家中物件,安哥見狀走過去拉著爺爺褲管,說:「好危險呀,您快啲落返嚟啦!」

爺爺差點老淚縱橫:「您咁乖,真係唔錫到您燶都唔得!」

不知從哪時起,爺爺每晚都會變身成奴隸獸,負責在安哥飲飽食醉之前將水果削皮去核砌件,再配備牙籤等乖孫慢慢嘆…… =___="

沒有留言:

張貼留言